tiistai 29. tammikuuta 2013

That´s who I am. *Vol.3*

Jenna, blogista Pieni Onnenpesä heitti haasteella.
Olenkin jo aiemmin tehnyt pari *That´s who I am* postausta.. mutta jatketaan tätä "muutamalla" kuvalla/kuvakollaasilla.
 
Kiitos Jenna tästä :)
***
Tosiaan olen horoskooppimerkiltäni Kalat.
en todellakaan ole sinut itseni kanssa, mutta parhainta mussa on huulet ja siniset silmät.
Onneksi olen löytänyt rinnalleni sen ihmisen, joka jaksaa ja rakastaa myös huonoina päivinä.
**
Kukun öisin.. vuorokausirytmi tuntuu olevan välillä ihan pääleallaan..
Jouluvalot.. ne on. Semmoisia löytyy vieläkin, vaikka joulu on korjattu pois jo ajat sitten.
ja.. aika arvattavissa tämä viimeinen ;D
 **
 
Voi kun joskus saisin takan. Olen haaveillut semmoisesta ties kuinka kauan. Olen havitellut tähän kerrostaloasuntoon semmoista sähköistä, mutta vielä olen malttanut mieleni :D
Keskimmäistä ei voi selittää.. se vain on.
Empaattinen.. KYLLÄ.. joskus liiaksikin.
**
Nämä tämmöiset ajatukset valtaavat "joskus" mieleni.. vaikka yrittäisin niitä kuinka torjua.
Haleja kaipaan.. useasti <3
**
Ahdistun ja ärsyynnyn välillä liiaksi asti. Lainaan ystävääni tässä " Olen pieni ja habaneroinen" .. koska pippurinen on liian lievästi ilmoitettu :D
En mä nyt ihan tätä allekirjoita, mutta kyllä tulisuutta löytyy, mutta sitten sitä toistakin ääripäätä.
Vaikka ajatukset on välillä huonot ja tilanne toisinaan mikä on, niin yritän muistaa tämän.
*Älä luovuta*
**
Tälläiset kuvat ja aiheet tällä kertaa :)
Kerro sinäkin itsestäsi.
Kuvat poimittu That´s who I am. sivulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)