perjantai 9. elokuuta 2013

ZZZzzz..

Viime viikon lauantaina makuuhuoneessa tehtiin kauan kaivattu maalausurakka. 
Aiemmat sinisensävyiset seinät saivat yllensä valkoista maalia. 
Onneksi mulla oli osaava työnjohtaja auttamassa. Itsekin sain sutattua maalia seinään.. lähinnä noita ikkunanreunoja ja patterinalustaa, mutta olihan siinäkin jotain.
Kiitos *J* avusta <3

H&M:stä olin tilannut lakanasetit sekä aluslakanat (harmaat) ja Anttilasta käytiin vielä hakemassa nuo helmalakanat. Kyllä nyt kelpaa nukkua. 
Ihanan kutsuva on peti tällä hetkellä.

Kärkkäiseltä tarttui mukaan vielä valkoinen ISO kori. Olin ajatellut sen ensin lapsille lelulaatikoksi.. mutta kun kokeilin päiväpeittoa ja tyynyjä siihen, niin enhän mä tätä annakaan lapsille :)

Nyt on makuuhuone valmis. Olen onnellinen :)

Aurinkoista viikonloppua.






ps. Maanantaina alkoi kauan odotettu kesäloma. 
Nyt ehtii ja jaksaa kuvaillakin... ihanaa :)

pps. KIITOS kaikille jo arvontaan osallistuneille.
**SYDÄMELLISESTI TERVETULOA UUDET LUKIJAT**

3 kommenttia:

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)