tiistai 21. tammikuuta 2014

Go nuts!!

Mä oon täällä ihan pähkinöinä ;) useammastakin asiasta...

Ensiksi JOKAISESTA lukijasta. Tervetuloa uudet <3

Lillatirlittanin*Katja kiitti facebookissa annetusta vinkistä ja linkitti maanantaipostauksessaan osoitteen tänne.. tästä johtuen sain taas päiväkohtaisen kävijäennätyksen *181* KIITOS KATJA!

Ulkona paistelee aurinko ja on niin kovin kaunista. 

Rapunremontti alkaa olemaan voiton puolella.

Punnitse&Säästä -kaupan paahdetut, hunajaiset pähkinät on vieneet kielen mennessään. Nämä on ihan ylihyviä.




Tässä nyt muutama ilon aihe tiistaille. 
Aurinkoista päivää Sulle.
:)

4 kommenttia:

  1. Pähkinät, nammm.. mä olen niitä kans usein tässä popsinut välipalana, kun tulee niin nopsasti huono olo jos ei tunnin välein jotain nauti :) Punnitse & Säästä on tänne Pohjanmaallekkin ajautunut ja kerran käväsin jo silmillä syömässä tarjontaa, mutta ei ollut silloin aikaa alata valkkaileen ja tutustuun sen kummemmin tarjontaan. Pitää mennä ehdottomasti takasin!

    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti käymään ja ottamaan ihan oma aika siihen. Nämä hunajaiset&paahdetut pähkinät kannattaa kauhoa pussiin. Terveellisiäkin nämä ovat.. jos nyt ei kuitenkaan 1kg syö.. sit rupeaa paukkumaan jo kalorit.

      Mukavaa viikkoa sinnekin :)

      Poista
  2. Hei Pähkinäinen! Vautsi kun äippä tuli ihan hyvälle tuulelle tosta sun kirjotuksesta. Toivottavasti tämä keskiviikkokin on mukava päivä. Lauantaina nähdään :)

    VastaaPoista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)