keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Tärähtäneitä

Me ei oltu Nikonin kanssa eilen OLLENKAAN yhteistyökykyisiä :(
Tulin ihan pahalle tuulelle.
Onneksi en sentäään enää silloin yöllä ollut mökömökö..
tuumasin, ettei oteta sitten mitään kuvia.
Jalustankin otin mukaan, mutta minkäs teet kuin ei kohdista niin ei kohdista. Olin mä vielä aikas kaukanakin... eikä siinä hollilla ollut juuri mitään järisyttäviä pommeja.
Ja sade veti mielen matalaksi.
äsh.. ehkä mä vielä joskus onnistun.... ja opin tekniikat.
 
Tässä nyt kuitenkin näitä tärähtäneitä :D
 



 
rannalla tuuli ihan sikana.
 
edit. äsken unohtui ;)
**HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!**


4 kommenttia:

  1. Tunnen tuskan! Mä en jaksanu käydä edes säätämään ja jätin kameran suosiolla sisälle. Mut noihan on ihan hauskoja, erityisesti tuo kakkonen. Harvalla onkaan noin kiharaisia raketteja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että pystyit samaistumaan.. toi oli yhtä tuskaa. Parempihan se olis jos jättäis kameran pois, mut miten kaikesta on tullutkin semmoista, että miettii miltä mikäkin näyttäisi kuvassa.. miten sen tallentais.. aina raahaa laukkua mukana. Ennen tätä innostusta oli helppoa :D

      täytyy toivoa, että ens kerralla onnistuu edes vähän paremmin.

      Poista
  2. Voi että ... Mulla oli onneksi varakamera mukana, kun olin kuvaamassa linja-autoaseman parkkiksella klo 20 ilotulitusta. Kun järkkäri ei suostunut yhteistyöhön, niin tempasin Canonin G15 esiin ja lopputuloksen näetkin mun blogista. Ihan lohdutuksena, että mullakin suurin osa kuvista epäonnistui, mutta yks sentäs onnistui ja on mun mieleeni ja se riittää. Ei siellä rannalla kyllä siihen aikaan tuullut ... Lohduttaako yhtään, että ilotulituksia tulee uusia? Käypäs lukemassa ohjeet, jotka mäkin luin vasta tänään: http://www.jarjestelmakamera.fi/ilotulitus-valokuvaaminen -No, ens kerralla oon viisaampi ... Mulla oli heti alkuunsa ihan väärä ISO-luku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai semmoinen oli siellä... pöh.. olin NIIN väärässä paikassa väärään aikaan. Oli mullakin pokkari mukana, mutta sillä ei onnistunut senkään vertaa. Ne oli tehny diilin olla toimimatta kunnolla :D

      Se kuva sun blogissa on hyvä. Sanoinkin miehelle (siinä kiukuttelun ohella), että ei tarvittaisi KUIN YKSI kuva, niin olisin tyytyväinen. Me oltiin klo 20 jälkeen rannalla ja tuuuuuuuli ihan sikana. Olin aivan jäässä :D
      Onneksi tosiaan ei ollut vihoviimeiset ilotulitukset.. mahdollisuus siis harjoitteluun onnistuu vielä .. kiitos linkistä. Kävinkin lukemassa tekstin samantien.

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)