sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Vielä yksi sarvipää

Niin kuin mä itselleni vähän jo menin ja lupailin, että ei tartte enää yhtään sarvipäätä... missään muodossa, niin eiköstä vaan nettikaupasta löytynyt aikas ihana "pikku juttu" minkä halusin kotiuttaa.


ja joku joka "harrastaisi" silitystä, niin voisi kommentoida tähän.. mutta minä en mielelläni mokomaan laitteeseen koske. Tyynyliinat ja verhot menee suoraan paketista käyttöön :)

ja taas myllättiin sohvalle "uudet" tyynyt.. uusia siis oli tuo sarvipäinen.. muut kaivoin kaapin perukoilta.

Oi.. mä oikein odotan jo kevättä, että saan laitella värejä esille.
Tiedossa on jo ainakin kahden värin kokeilua ;)


Tää talvi on just sitä aikaa, että saan taas ostella tulppaaneita oikein urakalla. 
Tämä värikäs kimppu löytyi kirpparilta.. 
(ja teinpä muutaman muunkin löydön.. yhden laitettavaksi myöhemmin keväällä esille.
Yhdestä kyselen mielipidettä maalin värille jo heti huomenna.) Maljakoksi valitsin tuon ihanan Rivieran vaasin.

Ja pari päivää myöhemmin marketista tarttui 2kimppua lisää.. tällä kertaa valkoisia.
Nää on kans niiiiiin mun juttu.
*
Tää ahkeroi tämän päivän töissä.. teille muille.. oikein rentoa sunnuntaita.

ps. 
HEI.. UUSIA LUKIJOITA 
<3
TERVETULOA!!

4 kommenttia:

  1. Oi, sarvipäitä. Mie olen vähän jäljessä trendistä ja nyt vasta innostunut peuroista. Enkä löyvä mistään enää kivoja tyynynpäällisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitaasti minäkin näille sytyin. Aiemmin vielä tuumailin, että ei mitään elukka -juttuja :D
      ja tässä sen taas näkee.

      Eikö edes Ellokselta löydy? Tai H&M? Hobby Hall? Zalando? Jysk? Asko? :D

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)